Hoe dien ik een aanvraag in voor een smartphone en/of mobiel abonnement?

U kunt kiezen voor

  • Los abonnement
  • Los toestel
  • Abonnement inclusief toestel
De abonnementen die door de universiteit worden aangeboden betreffen T-Mobile abonnementen. Heeft u vragen over de specificaties van het abonnement, dan kunt u per e-mail uw vraag richten aan de Helpdesk.


Aanvragen

Aanvraag onbeheerd ICT-apparaat, component of accessoire

Aanvraag mobiele telefoonabonnement

Alleen aanvragen ingediend door uw telefoniecoördinator kunnen in behandeling worden genomen.

Deze aanvraag (of beëindiging) kan door de telefoniecoördinator toegestuurd worden aan onderstaand adres:

Universiteit Leiden / ISSC
t.a.v. Tina Titahena
Postbus 9512
2300 RA Leiden

Of per e-mail naar: helpdesk@issc.leidenuniv.nl

Universitaire telefoonnetwerk

Het ISSC kan een smartphone koppelen aan het Universitaire telefoonnetwerk waardoor het een gelijkwaardige functionaliteit biedt als de vaste telefoons binnen de Universiteit.

Dienstverlening ISSC

  • Afhandelen van aanvragen voor nieuwe mobiele Corporate Net aansluitingen.
  • Uitvoeren van softwarematige mutaties (het aanbrengen of wisselen van verkorte nummers en het wijzigen van de verkeersklasse).
  • Leveren van (extra) informatie betreffende gesprekskosten gemaakt op een specifiek telefoonnummer.
  • Aankoop en reparatie van mobiele telefoontoestellen.
  • Nummers vast naar mobiel te bellen dmv 90xxxx
  • Doorschakelen van mobiel telefoonnummer naar een ander mobiel of vast nummer: *21*0123456789 beltoets. (Let op, geen #)
    Verwijderen alle doorschakelingen #21 beltoets
  • Eventueel het toekennen van verschillende verkeersklassen:
    Brons -
    bellen naar interne nummers van de universiteit (vast en mobiel)
    Zilver - bellen naar nummers binnen Nederland (nationaal)
    Goud - bellen naar en vanuit het buitenland (nationaal + internationaal)

    Brons en Zilver zijn ook bereikbaar in het buitenland waarvoor kosten in rekening worden gebracht

Storing melden

Storingen kunt u bij de klantenservice van T-Mobile melden. Eventueel kunt u dit ook via uw My T-Mobile account online doen.

Ik ben mijn PIN/PUK code kwijt

Het opnieuw opvragen van PIN/PUK codes kunt u via de helpdesk ISSC (tel. 8888) doen of per mail naar: helpdesk@issc.leidenuniv.nl

Vragen?

Heeft u vragen over de specificaties van de abonnementen, dan kunt u per e-mail uw vraag richten aan helpdesk@issc.leidenuniv.nl.

 
Laatst Gewijzigd: 23-03-2017